Ringbeställning
 

Ringbeställning görs gemensamt i föreningen 2ggr /år
Vanligtvis i November för följande års årsringar,
och sedan en komplettering i juni.
När det är aktuellt så skickas ett mail ut till alla medlemmar.

Kostnaden för frakt, tull och ringar varierar med tanke på antalet medlemmar som beställer samtidigt och dagens växlingskurs.
Slutsumman att betala meddelas när all kostnad är ihopräknad.


Följande information krävs vid beställning:
  • Namn
  • Adress + telefonnummer
  • Om du önskar ta emot på möte eller skickade till dig (porto tillkommer)
  • Antal ringar (säljs i fp om 10st)
  • Storlek på ringarna
  • Initial du önskar på ringarna

Beställning är bindande och när alla kostnader för frakt och tull är klara så meddelas det vad slutsumman blir på din beställning.
Dessa kostander delas mellan de som beställer.

Vid frågor kontakta Carola Fugalas0703-650922